Van vismarkt to kimono

10 oktober 2015 - Tokyo, Japan

Beautiful kimono's

Deze ochtend om Negen uur een poging gedaan om de weg te vinden in de metro. Het doel was de vismarkt. Iedere dag vanaf 5 uur eerst de veiling en daarna verkoop op de markt.  Ontzettend groot en wagentjes rijden af en aan. Het was misschien beter geweest om eerst iets te eten, want de lucht viel niet zo lekker op onze lege magen.  We hebben dus een snel rondje gemaakt en toen gauw naar Starbucks voor een lekkere koffie en een broodje.. Na de koffie grote Tour gemaakt langs alle prachtige warenhuizen aan de sjieke winkelstraat van Tokyo.. Alles is hier te koop!  Van gucci tas tot bonsaiboom. Alle warenhuizen hebben een indrukwekkende food afdeling. Het gebak van de Bijenkorf is er niks bij. Natuurlijk ook nog even de Apple store bezocht,  ze hingen er met de benen buiten.  Tijdens onze wandeling kwamen we een groep dames tegen prachtig uitgedost in kimono.  Gewoon aan het shoppen of vrijgezellen feestje?  We hebben het maar niet gevraagd......voor de foto wilden ze wel even poseren.  Na een lange wandel dag en eindeloos zoeken naar het goede metrostation uiteindelijk maar de taxi naar het hotel gepakt.

1. M. Droppert:
    10 oktober 2015
    HET ZIET ER GEWELDIG UIT.EEN HEEL ANDERE WERELD..
  2. Karel en Inge:
    10 oktober 2015
    mooie foto's. En tja...de vismarkt op je nuchtere maag.Geniet.
  3. Sjoerd:
    11 oktober 2015
    Wauw wat een mooie verhalen meteen, geniet er van samen!:)
  4. M. Droppert:
    11 oktober 2015
    Zien we jou straks ook in een kimono?