Arigato Japan

31 oktober 2015 - Osaka, Japan

Openlucht museum old farmhouses Osaka 1

De laatste dag zit er op! Dank je wel Japan voor een prachtige vakantie. Een bijzonder land met vriendelijke gastvrije en vooral behulpzame mensen. Soms liepen ze helemaal mee om je de weg te wijzen.... Dat zie ik een Nederlander niet doen. Deze laatste dag met prachtig zonnig weer hebben wij doorgebracht aan de rand van Osaka waar een openlucht museum is met boeren huizen. Een klein feest der herkenning omdat een aantal een rieten dak hadden, maar dat was dan ook het enige. het leven speelt zich vooral dicht bij de grond af, op de knietjes en in kleermakerszit. Ze hebben ook allemaal kromme benen. Zo gezond is het dus ook weer niet, zitten en slapen op de grond..... Nog even wat boodschapjes gedaan: hoe kan het ook anders, Japanse zoutjes hihi. Nog één keer met de hele groep gegeten in een wazig restaurantje met de grill ingebouwd in de tafel, maar wel fantastisch vlees! Toen terug naar het hotel tussen de feestvierders, want het is ook hier Halloween. De koffer is gepakt, alles past er in. Nu nog paar uurtjes slapen. Wat leuk dat jullie geboeid waren door onze verhalen. Ook jullie reacties hebben we met plezier gelezen! Japan is een fantastisch vakantieland

1. Peter en Suzan:
    31 oktober 2015
    Wij vonden het geweldig om op deze manier met jullie meer te reizen.
    liefs van peter en suzan
  2. Brigitte:
    31 oktober 2015
    Wat een moie dinegn hebben jullie gezien.

Een heel goede terugreis gewenst!