Bruiden spotten in Yoyogipark

11 oktober 2015 - Tokyo, Japan

Traditionele bruid

Deze zondagmorgen, na eerst een lekkere capucino, toch maar weer de metro ingedoken om een bezoek te brengen aan het Yoyogipark. Allereerst een prachtig park, maar vooral bekend door het heiligdom dat zich in het park bevindt. Het is de begraafplaats  van Keizer Meij en zijn keizerin. Een prachtige bezienswaardigheid. Maar dit uitje was zo leuk omdat op zondag de bewoners van Tokyo naar de tempel komen om bruiloft te vieren of de verjaardagen van hun kinderen. Het was een kleurrijk schouwspel. Van de bruiden naar de punkers, het was een kleine overstap want de wijk Shibuya, waar je al deze indrukwekkend uitgedoste jongelui tegenkomt, ligt tegenover het park. We hebben onze ogen uitgekeken. Hier kan je alles aantrekken, je loopt nooit voor gek!  Twee metrohaltes verder ligt de wijk shinjuku. Het oostelijk deel heeft hippe straten en het westelijk deel heeft hoge kantoorgebouwen met restaurants op de bovenste verdieping en dat betekent mooi uitzicht!!! Dat uitzicht hebben we even meegepikt en daarna een lekkere tagliata  bij de Italiaan, want die heb je hier ook;) Daarna zowaar met de metro de weg terug gevonden:)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade