Reizen en wandelen en weer kimono's

15 oktober 2015 - Kiso-gun, Japan

Luvic

Wat is het leuk om te zien dat jullie onze verhaaltjes lezen.. Het is een genoegen om af en toe zo'n positieve en leuke reactie te krijgen!!!! Na best wel een redelijke nacht op het matrasje, zijn we vanmorgen vertrokken voor een reis per bus en drie maal trein en daarna een prachtige wandeling naar ons verblijf. En jawel..... Het was weer een riokan! Dus weer kimono aan, en zitten en eten op een kussentje op de vloer. Het is hier ook echt de manier van leven. Oh ja en dus overal schoenen uit en slofjes aan. Maar voor de wc heb je dan weer andere slofjes. Dus...slofjes uit en wc slofjes aan. Vandaag ongeveer 6 km gewandeld over de historische weg van de oude postroute, met als hoogtepunt het prachtige dorpje Tsumago. Prachtige oude huisjes van hout. Het was een prachtige tocht. Morgen nog een deel van deze oude route, te voet!,,, en dan met de snelle trein naar Kyoto, stad van de tempels!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anke:
    15 oktober 2015
    We hebben jullie stoelen al verkocht die hebben jullie toch niet meer nodig.
  2. Olivier en Cristina:
    16 oktober 2015
    Veel plezier in Kyoto, voor een leuk gemoedelijk dorpje kun je naar Arashiyama. Daar zit een pracht tuin aan het einde van een bamboo grove/forest